5 Temmuz 2008 Cumartesi

İmagine cup 2008 dünya finalinde yarı finalistler belli oldu.

 İmagine cup dünya finali sona doğru yaklaşırken yarı finalistler belirlendi. Sonuç beni hiçde şaşırtmadı. Çünkü Türkiye yarıfinalistler arasında yok:(  Ben bunu daha 9 mayıs akşamı söylemiştim. İsterseniz bakın bloğumda da yazıyor. Buradan bizim türkiye finalindeki juriye gönderme yapmadan geçmek olmaz değil mi.!!! Buyrun efendim neoldu yarıfinale bile kalamadı türkiye. Ee Türkiyede ki juriye saygımız sonsuz ama sonuç ortada be kardeşim, bir yerde  bir yanlış var. Ya birde yarı finale kalan projelere bakın sizde bana hak vereceksiniz. 

işte o güzelim projeler mutlaka inceleyin

Australia:       Team SOAK 
Brazil:             Team Ecologix 
China:             UniqueStudio 
Croatia:          The Wall of Balance 
France:          Team WelkHome 
Hungary:      Team DigitalMania 
Singapore:    Team MamaGaia 
South Africa: Team Smile 
Korea:          Team TreeTalk 
Russia:         Team Ignition 
Slovakia:     Team Housekeepers

Hiç yorum yok: