11 Aralık 2007 Salı

MEĞER NE ZORMUŞ EVLENME TEKLİFİ ETMEK :) İŞTE SİZE YARDIMCI MODERN EVLENME TEKLİFLERİ. süperr yaa...!

Erkeklere bi tüyo vermek istedim aslında, bayanlarında Ufkunu açayım istedim... Çok hoş oldu..
Bazı erkekler evlenme tekliflerinin çok özel , hatırlanabilir ve çok şaşırtıcı olmasını isterler. Şurada internette rastlanan birkaç evlenme teklifi var. Aslında oldukça parlak fikirler var.
=> bir arkadaş binanın tepesine evlenme teklifi yazmış ve bu da google maps'a takılmış.

=> Bu vatandaş ise Love Letters adlı bir çizgi film yaparak teklifini yapmış.
=> Bir diğer vatandaş ise arama motoru ask jeeves ile evlenme teklifinde bulunmuş.
=> Tom ise yerel bir tiyatroda evlenme teklifini 3 dakikalık bir gösteride 22 kart hazırlayarak yapmış.

=> Seomoz'dan tanınan rand fishkin ise tv'de programında bu teklifi yapmış.
=> Bu arkadaş ise kız arkadaşının f12 tuşuna basarak aşağıdaki resmin açılmasını sağlamış ve teklifini yapmış.

=> Bir diğer vatandaş ise şehri gözetleyen kameraların karşısına geçerek evlenme teklifini yapmış.



=> iŞTE BENİM FAVORİM(şimdilik düşünmesemde)
Bu aşmış arkadaş ise c# programlama dilinde evlenme teklifinde bulunmuş. Heralde kız programdan anlıyomuş mu artık nasılsa..
Ben direk teklif eden bir program geliştirme taraftarıyım.. Teknolojiyi kullanalım canım...
İşte dünyanın çeşitli yerlerinden çeşitli karelerden, dudaktan kalbe hitap etme şeklilleri böyleymiş...
Üretici düşünce, alkışşş diyorum hepsine...

Hiç yorum yok: