29 Eylül 2007 Cumartesi

Çok kısa ama Heryeri görebilme şansını bulduğum KARADENİZ gezisi..

Baktım yunus Abi Karadeniz turnesini yazmış bende onda esinlendim uzun zamandır düşündüğüm karadeniz gezisini gerçekleştirmemin vermiiş olduğu zevkle bunu yazmaya karar verdim..

Geçen hafta pazar akşamı(16 eylül) Saat 22 de Babam ve ben Karadenizin eşsiz güzelliklerini seyreylemek için çıktık yola. Yolda giderken arabadan koku gelmesi nedeniyle duraklayıp inceledik baktık bizim benzin deposundaki bezinler motora değilde dışarı akıyo (az kalsın havaya uçacakmışız ) Bu durumda tek yapacağımız şey servisi Çağırmaktı. Ama o saat de hangi servis gelir hangi insan evladına raslarsın ve daha da önemlisi buldun diyelim adam sana ne kadar kabarık bir hesap çıkarır hepinizce malumdur. O saat de bir insan evladına rasladık BUARADAN REKLAMINI YAPMAK İSTİYORUM Reno Aktif Otomotiv in, sahibi Erkan Söğüt abi ile görüşmemiz sonucu çok mutlu olacağımız bir cevap aldık. "Abi hemen geliyorum". RENO AKTİV OTOMOTİVE TEŞEKKÜRLER.  ( yer: Kınalı Sakarya Tem Otoyolu Tepetarla Mevkii Shell Dinlenme Tesisleri İzmit =>www.mcdonalds.com.tr/restoranlar/pop_restoranlar.asp?ist=1&back=yes&id=123 )


Saolsun Erkan abi ustasıyla birlikte gecenin o saatine aldırmayıp taa istanbuldan sakaryaya kadar gelip, Sorunu yaklaşık 10 dakikada çözdüler.
 Burdan teşekkürlerimi iletiyorum Erkan abi ve Ustasına.
sonra yola devam ettikk.. eetik etmesinede oradan ayrıldığımızda saat 2 olmuştu...


Yola devam...


Oradan ayrıldıktan sonra gecenin sakin ve hep öyle olsa dediğimiz trafiğinde akyazı ve Hendeği geçtikten sonra belkide hayatımın enzor sürüşünü yaşadığım bolu yolu O nasıl bir sisti anlatmam imkansız Ne sis farı ne normal far neden gece lambaları hiçbirşey fayda etmiyo.... şerit çizgilerinden sadece önümdeki enfazla 2 tanesini görüyorum. Buarada babam heralde 3. rüyasını görüyo dışardaki sıcaklık 4 derece gösteriyo konsoldaki gösterge.. içeride climanın verdiği mahmurluk peder beyle bağlantı sıfır..:)


İlerlerken işaretlerin ve ışklandırmaların çoğaldığı bir yere geldik sonradan anladım tünele giriyoruz Meşhur BOLU TÜNELi dedikleri yere girdik virajlı ve uzunca bir tünel git git bitmiyo.. dedim heralde türkiyenin en uzun tüneli budur diye ama sonra anladım ki(*)


Tünelden çıktık tan sonra gideceğim yolu kaçırmamak için peder beyin söylemesi üzerine samsun yazısını takip et. Bende öle yaptım gittim gittim baya bi gittikden sonra baktım biyerde samsun yazıyo ohh tamam dedim samsunu bulduk ama altındaki yazıya bakınca(640 km) şok , tabi başka bir şok da az ilerde bekliyodu yol, yol değil Yahu söylemesi ayıp bizim köyün yolu bile daha iyi.. o hızla o yola girince peder beyde gürültüden uyandı.. neyse o 600 kilometrelik yol uygunolmayan yol şartlarında geçti..
(bu arada yol üzerinde metro nun dinlenme tesisi vardı orada pilot değişikliğine gittik.. Henüz gün ağarmaktaydı; heralde o yörede başka hiç kuş kalmamış o tesisin önündeki ağaçlara toplanmış nasıl bir sesdir anlatması çok zor..)

Saat 9:30 gösterirken Samsun'a babamın acemi birliğini yaptığı askeriyenin oraya gelmiştik askerlerin hepsi eğitimdeydi çok hoş bi görüntü oluşturmuşlardı..
Uyku ihtiyacımızı babamın halasının kızında 3 saat giderdikten sonra Terme ilçesine kadar gidip iftarımızı orada yaptık.... devam edecek...

Hiç yorum yok: