12 Mart 2008 Çarşamba

{BİLİŞİM KAHRAMANLARI ARAMIZDA} " i was there:)" Microsoft 2008 lansmanı.



Bu gün lütfi kırdar kongre salonunda microsoftun gerçekleştirdiği 2008 lansmanına katılma şansım oldu.
Slogan çok dikkatimi çekmişti, c# daki süslü parantezler i gözümüzün içine sokarcasına oratya çıkarmışlar ve ortasına "bilişim kahramanları aramızda " yazmışlar. Bu nu görünce insanın aklına hep kim acaba bu kahramanlar ? diye bi soru geliyor.(sizi bilemem ama bana öle geldi.) birsürü şekiller oluşturdum bir sürü tahminlerde bulundum bu kahramanlar hakkın. Sonra amacıma bugün ulaştım. Harbiden aramızdaymış bilişim kahramanları; Baktım kongre salonu o devasal anadolu oditoryumu tıka basa dolu..!! aman allahın her kesimden insan sakkalı dedesinde henüz lise öğrenimi gören hatta daha aşağı yaşlarda birsürü öğrenci, açığı kapalısı, iyisi kötüsü, güzeli çirkini (güzellik fiziksel anlamda değil davranış) muhteşem bir kalabalık, işte ozman anladım ki bilişim kahramanları Bizlermişiz. sonra bunu Selma hanımda teyit etti.
Bu programa gerçekten katılmalıydı tüm bilişimciler gerçekten süper ürünlerle gümbür gümbür geldiğini parantez içinde (hemde süslü parantez) sölemiş, Microsoft.
Üzüldüğüm bi nokta vardı aslında oda Bill Gates ile özdeşmiş olan bu şirketden bill amcanın emekli olması. Keşke oda gelseydi diye geçirdim içimden.
Visual studio 2008
SQL Sever 2008
Windows Server 2008 vs.
Yani microsoftun 2008 yılında release olacak göz bebekleri bu gün tanıltı.


Bu arada sunum sırasında güzel bir süprizi vardı microsoftun ANADOLU ATEŞİ süper bi grubu dinleyenleri ve son kullanıcılarının gönlünü hoştutmayı ii biliyorlar.



Son kullanıcılardan örnekler koymuşlardı sunumlarına bunlar arasında tanıdık simalarda vardı arçelik teknoloji müdürü. koç sistem genelemüdür. garanti sistemden ileri gelen proje yönetici. Aralarında koç sistemin mehmet beyi çok tutum adam hakkederek gelmiş dedim tavırlarında konuşmasında böyle bişey sezdim.:)
Çok güzel bir gün geçirdik. Sabah kalktığımda aslında içimden boşver gitme diyen birileri vardı gün sonunda dedimki iyiki içimden gelen seslere uymamışım.



Bu resimler size ne ifade ediyo? Yada resimdekileri tanıdınızmı.? Sizin aklınıza ne geldiğini bilmiyorum ama bu resim dünyada hemen hemen heryerde bir şey hatrılatıyor. "ROBOTTURK" belki şimdi hatırladınız? Evet onlar dünayda türkiyenin adını duyuran türk gençleri. Eleman 1999 depreminde allah hepimizi korusun, oradan esinlenmiş kardeşimiz ve afetlerde ulaşılması zor alanlara enkısa sürede ulaşmayı sağlayan robot düşünmüşler
ve yapmışlarda. Bizzat tebrik ettim. Daha öncedende imagine cup da ve robotx studio seminerlerinde gördüğüm adam bu defa daha değişik bir rolle karşımdaydı.
Bu kardeşlerimiz teknoloji kitabında ilk sayfada yer alma hakkı kazanmışlar dünya kamuoyunda. bakın bu da o kitap ve o sayfa.
tüm dünya şimdi onları konuşuyor bizde tebrik ederiz...

Diğer resimlere buradan slay şeklinde ulaşabilirsiniz. http://www.flickr.com/photos/24609311@N05/show/

2 yorum:

Fenrisar dedi ki...

See Here or Here

Selcuk Ertugrul dedi ki...

Bunlar gerçek kişiler değil

http://selcuklum.blogspot.com/2008/04/robot-yorumcular.html